خرید و قیمت لوازم یدکی چری
چری به بزرگترین صادرکننده خودرو در چین تبدیل شده است که این عنوان را 19 سال تکرار کرده است
سال 2021 با فراز و نشیب های زیادی برای بازار
خودرو همراه بوده است. با وجود همه گیری جهانی و کمبود برخی منابع در جهان، چری
سرعت رشد خود را به سرعت حفظ کرده است. گروه خودروسازی چری در گزارش فروش سالانه
خود که به تازگی منتشر شده است، رشد فروش خود را 31.7 درصد گزارش کرده است که یک
رکورد جدید نسبت به سال گذشته است. بخشی از این رشد درآمد را می توان به صادرات
269 هزار و 154 دستگاهی نسبت داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 136.3 درصد رشد
داشته است. با این حال، چری برای نوزدهمین سال متوالی برترین صادرکننده خودروهای
سواری در چین بود. تا به امروز، تعداد مشتریان چری در سراسر جهان به بیش از 10 میلیون
نفر رسیده است که از این تعداد 1.95 میلیون نفر در خارج از چین زندگی می کنند.
محبوبیت مداوم چری در بازار جهانی به دلیل خط تولید
خانواده Pro است. محصولاتی با عملکرد عالی و خدمات خوب که در بازارهای صادراتی
چری بسیار خوش درخشیده و جوایز بسیاری را کسب کرده است. به عنوان مثال، در بازار
روسیه، چری همیشه "ماشین مردم" نامیده می شود. یا تیگو 8 پرو که در ماههای
اخیر سه جایزه معتبر را از آن خود کرده است: محبوبترین شاسیبلند چین، فنآورترین
شاسیبلند و شاسی بلند متوسط مورد علاقه رسانهها. در قطر، تیگو 7 پرو در کمتر
از 6 ماه پرفروشترین خودروی کلاس خود شد و عنوان پرفروشترین SUV سال
2021 در قطر را از آن خود کرد. در برزیل، Arizona 6 Pro عنوان
"بهترین خودرو" را از رسانه های مشهور دریافت کرد. توانایی چری برای حفظ
موقعیت بالای خود در بازارهای صادراتی طی 20 سال گذشته عمدتاً در سه جنبه: فناوری،
کیفیت و فرهنگ ریشه دارد. با در نظر گرفتن بازار جهانی، چری از فناوری به عنوان
پاسپورت و کیفیت به عنوان سکوی پرشی برای تسریع حرکت رو به جلو خود استفاده می
کند.
اصرار بر نوآوری در فناوری
چری یک خودروساز است که به خاطر فناوری هایش
شناخته شده است. به همین دلیل همیشه با شعار Chery
تکنولوژیکی متمایز شده است. چری رهبری تحقیق و توسعه (R&D) در صنعت ساخت موتور در چین را بر عهده دارد. این جایگاه به لطف
اعتماد و حمایت 10 میلیون مشتری به دست آمده است. در سال 2021، موتور 2.0 لیتری TGDI چری
بر اساس ارزیابی هیئت داوران وارد فهرست ده موتور برتر سال شد و بار دیگر مهارت
تحقیق و توسعه چری را نشان داد. از سال 2006 که لیست ده موتور برتر چینی مشخص شد،
9 موتور این شرکت در لیست ظاهر می شوند. موتورهای 1.6 TGDI و 2.0
TGDI از جمله موتورهای انتخابی
هستند. چری با تکیه بر دانش خود در مورد موتورهای احتراق داخلی، چارچوب Chery 4.0 Global Power را نیز معرفی کرده است که شامل طیف وسیعی از موتورهای بنزینی، هیبریدی،
الکتریکی و هیدروژنی است.
چری با اصرار بر همکاری با فناوری باز، با تامین
کنندگان درجه یک، غول های اینترنتی، سازندگان تراشه در کشورهای مختلف و غیره نیز
همکاری می کند. این مشارکت نوآوری به چری اجازه می دهد تا محصولات خود را بر اساس
شرایط محیطی، قوانین و مقررات، استانداردهای توسعه فنی و. .. در کشورهای مختلف و
ارائه تجربه ای فراتر از انتظارات کاربر.
ایجاد کیفیت در مقیاس جهانی
چری همیشه کیفیت را بخشی از زندگی خود می داند و
متعهد به تولید محصولات ایمن تر و مطمئن تر است. این امر باعث جلب اعتماد مشتریان
از سراسر جهان شده است. چری محصولات خود را در تمام طول سال در کشورهایی مانند برزیل،
عربستان سعودی، روسیه و غیره آزمایش می کند. این تست ها شرایط بحرانی مانند دمای
بسیار بالا و پایین را پوشش می دهند و استانداردهای لازم را در تمامی شرایط آب و
هوایی رعایت می کنند. چری محصولات خود را بر اساس استانداردهای بین المللی و با کیفیت
بالا توسعه می دهد و یک سیستم مدیریت تولید یکپارچه درجه یک ایجاد کرده است. سیستم
Chery Production Mode
(CPS) که به
طور موثر کیفیت محصول را تضمین می کند.
علاوه بر این، چری تحویل قطعات را از تامین
کنندگان برتر می پذیرد و از نزدیک با تامین کنندگان کلاس جهانی مانند بوش، کانتیننتال،
زیمنس و غیره همکاری می کند. برای اطمینان از استانداردها و کیفیت مونتاژ هر قطعه،
به طور مداوم رقابت پذیری شما را در بازار جهانی بهبود می بخشد. تکنولوژی بالغ و کیفیت
قابل اعتماد چری را گام به گام به مصرف کننده جهانی نزدیکتر کرده است. در نوامبر
2021، در چهل و ششمین کنوانسیون بین المللی حلقه های کنترل کیفیت (ICQCC)، چری
در رقابتی شدید با 904 تیم از سراسر جهان، مدال طلا و بالاترین افتخار کنفرانس را
به دست آورد. این پنجمین بار است که چری به چنین مقامی دست می یابد.
ادغام فرهنگ محلی با نام تجاری
شدر مسیر توسعه، چری
همواره از فرهنگ به عنوان یک رکن مهم برای حرکت رو به جلو استفاده کرده است. چری
با استفاده از فرهنگ محلی، تصویر برند خود را ارتقا می دهد. این شرکت قبل از ورود
به بازار هر کشور، وضعیت بازار محلی و عادات رفتاری مصرف کننده را مورد مطالعه
قرار می دهد و اقدامات لازم را برای گنجاندن فرهنگ اجتماعی محلی در ارتقاء برند
انجام می دهد. به عنوان مثال، در شیلی، اکوادور و سایر نقاطی که مردم به فوتبال
علاقه دارند، چری از ورزش در بازاریابی استفاده می کند تا محبوبیت کسب کند. در
دسامبر 2021، باشگاههای فوتبال تحت حمایت چری موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و
وجهه برند را در بازارهای بینالمللی تقویت کردند. علاوه بر این، چری فعالیت های
اجتماعی مختلفی مانند کمپین جهانی علیه همه گیری، کمک رسانه ای به زلزله زدگان،
آموزش و کاهش فقر را دنبال می کند. این اقدامات برای ارائه بهتر برند چری به مصرف
کنندگان در سراسر جهان انجام می شود.
شتاب جهانی شدن، چری را به خودروساز چینی پیشرو در بازار جهانی تبدیل کرده است. ما معتقدیم که چری به زودی با تعمیق استراتژی جهانی شدن خود و پیشرفت مداوم در بازارهای بین المللی، به هدف والای خود یعنی تبدیل شدن به برند پیشرو بین المللی خودرو در چین دست خواهد یافت.