PLUS  یک نسخه به روز شده CS35 است. ظاهر ، اندازه بدنه و فضای داخلی CS35 PLUS همه به روز شده است ، پیکربندی نیز بهبود یافته است. با این حال ، قیمت فروش هر دو در بازار چین بسیار نزدیک به هم است.

طراحی ظاهری

ظاهر CS35 Plus کاملاً چشم نواز است، حداقل بسیار بهتر از CS35 است.
مدل های سطح بالاتر مجهز به چراغهای LED و چراغهای مه شکن هالوژن جلو هستند در حالی که سطح پایه و متوسط دارای چراغهای هالوژن جلو و فاقد چراغ مه شکن هستند. همه مدلهای دیگر به جز مدل پایه از چراغهای جلو اتوماتیک پشتیبانی می کنند.
CS35 PLUS  نسبت به CS35 افزایش سایز دارد. اندازه بدنه CS35 4170mm*1810mm*1670mm و پایه چرخ ۲۵۶۰ میلی متر است؛CS35 PLUS  با اندازه بدنه 4335mm*1825mm*1660mm  و چرخ ها ۲۶۰۰ میلی متر است و در طول ۱۶۵ میلی متر و در پایه چرخ ۴۰ میلی متر  بزرگتر و ۱۵ میلی متر عریضتر از CS35 می باشد.
لوگو شرکت سازنده در پشت خودرو “CS35PLUS” به صندوق عقب متصل است.
صندوق عقب به اندازه تصور بزرگ نیست. فضای صندوق عقب ۴۰۳ لیتر است ، در حقیقت بعد از قرار دادن دو یا سه چمدان فضای اضافی دیگری باقی نمی ماند.
در زیر صندوق عقب محفظه هایی وجود دارد، می توانید برخی از لوازم جانبی و وسایل معمول را در آن قرار دهید.

طراحی داخلی زیبا

اگرچه قیمت این خودرو ارزان است ، اما طراحی داخلی آن مانند یک خودرو ارزان قیمت نیست. فضای بزرگ داخلی در مواد نرم پوشش یافته است و خوش دوخت است. متریال بکار رفته اگرچه اصل نیست ولی به خوبی طرح شده است.
فرمان دارای روکش چرمی است ، اما احساس سخت بودن به راننده می دهد. عملکرد تنظیم صدا فقط روی فرمان موجود است!
شایان ذکر است که فرمان از تنظیم چهارطرفه پشتیبانی می کند، به راحتی می توان حالت نشستن راحت را پیدا کرد که برای بسیاری از مدل های دیگر در همان بخش غیرممکن است.
صفحه ابزار یک نشانگر مکانیکی سنتی است که دارای یک صفحه نمایش-4 LCD اینچی در مرکز است که می تواند اطلاعات رایانه رانندگی را نمایش دهد. در مدل سطح برتر با صفحه نمایش ال سی دی هفت اینچی جایگزین می شود، اطلاعات نمایش داده شده جالب توجه است.
علاوه بر صفحه نمای LCD هفت اینچی در مدل سطح پایه، سایر مدل ها به صفحه 10.25 اینچی (21:9) مجهز شده اند. جالب اینجاست که سیستم سرگرمی داخلی نیز مطابق با پیکربندی متفاوت است.
علاوه بر این، صفحه کنترل مرکزی دارای دکمه تنظیم صدا نیست، همچنین عجیب است که فقط راننده می تواند از طریق دکمه روی فرمان میزان صدا را تنظیم کند.
تمام مدلهای CS35 PLUS مجهز به رادار پارکینگ عقب به جز مدل سطح پایه هستند، اما رادار پارکینگ جلو در CS35 PLUS  موجود نیست. سطح ارتقاء یافته دارای تصویر پانورامای 360 درجه است.
تهویه مطبوع اتوماتیک به جز مدل پایه استاندارد است، اما از کنترل دمای منطقه دوگانه پشتیبانی نمی کند. دکمه های تهویه مطبوع حساس به لمس بوده و بسیار جالب به نظر می رسد. اما صادقانه بگوییم ، دکمه های لمسی می توانند باعث ناراحتی و اثر منفی بر کیفیت رانندگی شوند.
CS35 PLUS در حال حاضر در گیربکس 5 سرعته دستی و 6 سرعته دستی موجود است.
نگهدارنده فنجان در پشت سطح دنده بسیار کوچک است ، کار گذاشتن یک فنجان کمی بزرگتر در آن دشوار است.
مدل سطح بالا به ابزار ضبط رانندگی مجهز است.

اتاق: فضای کافی است، هیچ صندلی در صندلی مرکزی ردیف دوم وجود ندارد

صندلی چرمی سوراخ دار به جز در مدل پایه استاندارد است ، اما تهویه صندلی در تمام مدل ها در دسترس نیست.
دریچه تهویه مطبوع جداگانه در ردیف دوم وجود دارد، برآمدگی وسط کف ردیف عقب زیاد نیست.
اتاق ردیف عقب را می توان فقط "به اندازه کافی" گفت ، زاویه عقب صندلی کوچک است و  همراه با راحتی کلی است. در صندلی مرکزی ردیف دوم هیچ استراحت گردن و سری وجود ندارد که به راحتی می تواند به گردن مسافر را در برخورد از عقب اتومبیل سبب آسیب شود.
صندلی عقب از 60/40 تقسیم شده تاشو پشتیبانی می کند ، اما نمی توان آن را صاف و کاملا باز کرد.

جمع بندی: از جنبه سطح ارتقاء و ترکیب شایسته توجه شما است

برای طراحی ظاهر و داخلی بسیار مناسب است. به نظر می رسد کار خوب داخلی و سطح بالای پیکربندی به قیمت آن می ارزد. این قیمت حداقل از نظر سطح و بافت ارتقاء یافتگی بسیار ارزش پرداخت دارد. در مورد گران بودن رانندگی و کیفیت کار داخلی چه نظری می توان داد؟ لطفاً به راهنمای تست رانندگی مراجعه کنید و پاره اش کنید!!!